Zasady współpracy

Jak we wszystkich kontaktach pomiędzy ludźmi, warto przestrzegać nawzajem kilku zasad, które organizują współpracę oraz pozwalają na uniknięcie konfliktów.
Oto one:

1. ZASADA PRZYGOTOWANIA
Na stronie Poradni (patrz: zakładka Odchudzanie), znajdują się pliki, które pozwalają Pacjentowi na precyzyjne przygotowanie do pierwszej wizyty. W trakcie spotkania rozpoczynającego współpracę trudno sobie przypomnieć o wszystkim, co dotyczy trybu życia, przebytych chorób i nawyków żywieniowych. Dlatego nasze materiały mają być pomocą w czasie przed wizytą, aby o wszystkim zdążyć wspomnieć i nie marnować czasu na to, co może być przygotowane wcześniej. W przypadku braku dostępu do Internetu, prosimy o taką informację telefonicznie. Wtedy podamy, jakie informacje są niezbędne.

2. ZASADA CZASU
Bardzo nam zależy na tym, aby trzymać się wyznaczonego przy rejestracji czasu wizyty, niemalże z zegarkiem w ręku. O to również prosimy Pacjentów. Jeżeli wiesz, że będziesz potrzebować dłuższej wizyty niż standardowa, bardzo prosimy o podanie takiej informacji przy rejestracji, abyśmy mogli zarezerwować od razu więcej czasu, bez opóźniania wizyt kolejnych Pacjentów.
Rejestrację prowadzimy telefonicznie pod numerem 793-093-188 pomiędzy godziną 9.00 a 17.00. Jeśli nie możesz się dodzwonić, wyślij sms-a lub maila na adres dietetyk@twojanowadieta.pl . Gwarantujemy, że odpowiemy!
Jeśli Pacjent nie odwoła wizyty lub nie zjawi się na niej bez uprzedzenia, wizyta przepada bez zwrotu kosztów. O odwołaniu lub przeniesieniu wizyty można poinformować telefonicznie, przez sms-a lub maila.

3. ZASADA TESTU
Nie kierujemy się szablonami i dietami, które w każdym przypadku są takie same - wyróżnia nas bowiem podejście podmiotowe (patrz: zakładka “Co nas wyróżnia”). Dlatego w przypadku podejrzenia choroby u Pacjenta chcemy jak najlepiej poznać jego organizm i w przypadku braku wyników badań, możemy zalecić dokładną diagnostykę opartą na testach medycznych, które pozwalają zweryfikować przypuszczenia. Zatem oprócz badań potrzebnych na pierwszej wizycie możliwe jest, że Pacjent zostanie poproszony o dodatkowe badania.

4. ZASADA POUFNOŚCI
Pacjent może być pewny, że żadne informacje dotyczące jego stanu zdrowia i potrzeb dietetycznych są absolutnie tajne. Pamiętajmy jednak, że jadłospis jest własnością intelektualną Poradni, dlatego nie można przypisać mu swojego autorstwa ani udostępniać go osobom trzecim bez wiedzy i zgody Poradni.

5. ZASADA KONTAKTU
Adres e-mail podany przez Pacjenta będzie służył wyłącznie do:

  • kontaktów związanych z wysłaniem jadłospisu lub jego modyfikacji,

  • odpowiedzi na pytania i prośby,

  • nowych produktów i usług dostępnych w Poradni, również pod postacią Newslettera,

  • wysłania zamówionych materiałów, np. przepisów sezonowych, na koktajle, nowe posiłki i inne zamówione wcześniej.


Zgoda na brzmienie niniejszego Regulaminu jest jednocześnie zgodą na otrzymywanie korespondencji, informacji handlowych oraz materiałów marketingowych od Poradni, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz 1204). Kontakt mailowy nie będzie służył do innych celów, zwłaszcza po wiadomości, w której Pacjent prosi o wyłączenie z listy kontaktów. Gwarantujemy, że e-mail nie zostanie udostępniony ani odsprzedany osobom trzecim, niezwiązanym z pracą w Poradni (zgodnie z brzmieniem Ustawy o ochronie danych osobowych oraz z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną).

6. ZASADA WYROZUMIAŁOŚCI
Dietetyk rozumie, że są sytuacje, w których poziom motywacji może spadać i Pacjent nie wywiąże się z kolejnych kroków kuracji na wyznaczony czas – nie ma za to kary :) My również prosimy o wyrozumiałość, np. w oczekiwaniu na konsultacje czy termin wizyty, gdyż wszyscy Pacjenci są dla nas równi i nikt nie ma szczególnych przywilejów, dlatego decyduje kolejność zgłoszenia się.

7. ZASADA OTWARTOŚCI
Przyznawaj się do swoich małych grzeszków bez wyjątku! :) Jak już pisaliśmy, nie ma za to kary, a być może uda nam się jakoś im zapobiec poprzez zmiany. Również jeśli masz inne komentarze, prosimy abyś nie obawiał się ich wyrażać. Dietetyk również otwarcie wyraża swoje zdanie na temat postępów w diecie, dlatego bądźmy wobec siebie szczerzy na każdym polu współpracy.
Zastrzegamy sobie jednak prawo do przerwania współpracy w skrajnych wypadkach, np. gdy oczekiwania Pacjenta zagrażają jego zdrowiu lub są nierealne, a także w innych sytuacjach po uznaniu, że to najlepsze rozwiązanie dla obydwu stron. Jeżeli wpłacono wcześniej opłatę za niewykorzystaną usługę, zostanie ona zwrócona, po odjęciu kosztów odbytej konsultacji.

8. ZASADA DOBREGO HUMORU
Na wizytach w naszej Poradni panuje zawsze przyjazna atmosfera. I chociaż zdarzają się poważne rozmowy, bo w końcu konsultacje dotyczą stanu zdrowia, to uśmiech i swoboda to nasze podstawowe narzędzia współpracy :) Dlatego zachęcamy Pacjentów, aby również mieli je ze sobą! Pozytywne nastawienie to duża część przyszłego sukcesu!

9. ZASADA ZAKRESU ODPOWIEDZIALNOŚCI
Zachęcamy każdego do aktywności fizycznej. Należy jednak pamiętać, że to Pacjent zna najlepiej swoje ograniczenia zdrowotne. Dlatego przed podjęciem ćwiczeń, w przypadku braku pewności, konieczna jest konsultacja z lekarzem. Poradnia może podawać ogólne zalecenia dotyczące ćwiczeń, jednak nie są one częścią kontrolowanej terapii dietetycznej i to wyłącznie Pacjent za nie odpowiada (np. w konsultacji z lekarzem, trenerem).